Ana Sayfa
Bildiri ve Kayıt
Bildiri Gönderim Kuralları

Bildiri Gönderim Kuralları

ATAG çalıştayının dili Türkçedir*.

*Toplantıya katılmak isteyen yabancı araştırıcılar çalışmalarını İngilizce olarak sunabilirler.

Bildiri Kabul Şartları

1 - Sunulması düşünülen çalışma bildiri özeti halinde gönderilir. Özetler "örnek bildiri" ye uygun şekilde hazırlanır ve "atag19@sakarya.edu.tr" mail adresinden düzenleme kuruluna gönderilir.

2 - Araştıcılar, çalışmalarını sözlü ve poster sunumlar halinde tanıtır.

3 - Gönderilen bildiri özleri 3 kişilik bir hakem heyetinin denetiminden geçer. 2 hakemden olumlu rapor alan bildiriler, araştırıcının da tercihi gözetilerek sözlü veya poster sunum olarak kabul edilir.

4 - Hakemler bilim kurulu üyelerinden oluşur.


 Sözlü Sunumlar

Sunum süresi 15 + 5 dk tartışma olarak gerçekleştirilir.

Konferans Salonu Altyapısı

·         Projeksiyon cihazı

·         Dizüstü bilgisayar; sunuları yüklemek için USB girişli (Windows 7/8, MS Office 2013)

·         VGA bağlantı kablosu; kendi bilgisayarını bağlamak için

·         Sunum kumandası (Laser işaretçi ve slayt çevirici)

·         Mikrofon (sabit ve seyyar)


 Poster Sunumlar

Posterler yatay (Landscape) olarak hazırlanmalıdır.

Boyutları; En: 150 cm / Boy: 84 cm

Posterinizin yanına, A4 ebatlı renkli kopyalarını şeffaf poşet içinde asarak posterinizin daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Posteri asmak için iğne vb. ihtiyaçları salonda bulabileceksiniz.

Posterler toplantı süresince asılı kalabilirler. Çay&Kahve araları posterlerin asılı bulunduğu avluda yapılacağından dolayı, aralarda posterler gezilebilecek.